Seminar razprodan!
Celodnevni seminar
Facebook in Email Marketing
Naučite se, kako lahko s kombinacijo Facebooka in Email marketinga zgradite kakršen koli posel, prodate praktično karkoli in si svojo investicijo v oglaševanje vsakokrat povrnete tudi 25-kratno!
Bi plačali Facebooku 100€ za oglas, če bi vedeli, da si boste svojo investicijo v oglaševanje vsakokrat nekajkratno povrnili?
Seveda bi! In točno tega se boste na tem celodnevnem seminarju naučili!
Garantirano najboljši in najbolj celovit seminar o Facebooku in Email marketingu!
Obvezen seminar za vse, ki bi radi:
V svojem poslu občutno povečali prodajo
Imeli več prostega časa, delali manj, zaslužili več
Ob pravilno zasnovanem sistemu, lahko en poslan E-mail pomeni več sto evrov zaslužka. Na seminarju boste spoznali, kako mi to počnemo vedno znova in znova!
Zakaj združiti Facebook oglaševanje in Email marketing?
Naučili se boste, kako s Facebookom poskrbeti za neomejen in konstanten pritok novih potencialnih strank, s sistemi za avtomatizacijo in Email marketing pa avtomatizirati vse svoje marketinške aktivnosti in prodajo!
Facebook omogoča izredno dobro ciljanje publike!
Več E-naslovov v vaši bazi, več denarja na vašem računu
Takojšnji rezultati oglaševanja
Delate enkrat, zaslužite pa večkratno!
Vaše stranke so na Facebooku tudi po več ur dnevno!
Izgradnja odnosa in zaupanja
Poceni oglaševanje!
Analitika
Seminar je razdeljen v štiri sklope
Dobili boste natančne napotke in usmeritve, kako s Facebookom in Email marketingom korak za korakom od prve ideje do končne realizacije uspešne marketinške kampanje!
Idejna zasnova kampanje
Email marketing sistem
Oglaševanje na Facebooku
PRODAJA
Večina se osredotoča na prodajo. NAPAKA!
Prodaja je samo garantirana posledica, če prve tri korake naredite pravilno! Zato boste vsi udeleženci tega seminarja v zanesljivi prednosti pred 99% vaše konkurence, ki o celostni zasnovi marketinških kampanj še vedno ne zna razmišljati!
Vsa vsebina na seminarju bo podana na začetnikom razumljiv način, vse teoretične razlage pa bodo vedno podkrepljene tudi s praktičnimi prikazi!
Kaj pravijo drugi o naših seminarjih?
Kolikšna je vaša investicija v ta seminar?
Investirajte v svoje znanje in neprecenljive informacije - svojo investicijo si boste povrnili že s prvo kampanjo!
Če pridete sami
Ni prihranka...
Če pripeljete še prijatelja
Če prideta dva, prihranite 37€!
Vas zanima, kako zasnovati marketinško kampanjo, ki ti lahko prinese 25x več, kot pa si investiral v oglaševanje?
Nam je uspelo in na seminarju vam bomo v detajle predstavili vsako malenkost, ki je potrebna, da dosežeš tak rezultat! Kampanjo boste lahko v celoti kopirali in uporabili pri svojih promocijah!
Kaj vse boste na seminarju predelali?
1. Idejna zasnova marketinških kampanj
Ključ do uspeha, torej do več prodaje z manj vloženega časa, dela, truda in denarja, je v dobri idejni zasnovi vaših marketinških kampanj. To bo najpomembnejši sklop na tem seminarju in razumevanje te vsebine loči uspešne promotorje od neuspešnih!- Privlačnostni marketing
Najprej bomo postavili temelje – večina ne razume bistva marketinga in posledično tudi nima rezultatov pri svojih promocijah. V prvem delu seminarja se boste zato najprej naučili osnov privlačnostnega marketinga, ki je v bistvu edini marketinški koncept, ki garantirano deluje! Če boste od seminarja odnesli samo to, da boste načela tega koncepta vpeljali v svoje marketinške aktivnosti, se vam več kot splača biti z nami! - Lestvica vrednosti
To lestvico morate razumeti, če želite istim strankam prodajati vedno znova in znova. Na seminarju se boste naučili, kako svoje produkte in storitve strukturirati po tej lestvici, kar bo osnova za razvoj vaših oglaševalskih strategij, Email marketing kampanj in avtomatizacije. - Prikazi različnih primerov uspešnih kampanj in razčlenitev idejnih zasnov
Prikazali vam bomo številne uspešne kampanje, ki smo jih v zadnjem času izvedli za naše projekte in stranke. Vsako kampanjo bomo pregledali in do potankosti razčlenili idejo za posamezno kampanjo.
Rezultat 1. sklopa seminarja
Po prvem sklopu vam bo jasen skupni imenovalec vseh uspešnih promocijskih kampanj in pridobljeno znanje s teoretičnega dela, podkrepljeno s številnimi praktičnimi prikazi, boste po seminarju znali sami prenašati v prakso tudi pri svojih kampanjah. Razumeli boste tisti ključni sestavni del celotne sestavljanke, ki ga večina ne razume!
2. Email marketing
Email marketing je še vedno ena izmed najmočnejših oblik marketinga, le vedeti morate, kaj in kako početi. Na tem seminarju se boste naučili:- Kako s pomočjo Facebooka pridobivati E-naslove vaše ciljne publike
Več, kot imate E-naslovov na svojem seznamu, več boste vsak mesec zaslužili. To je dejstvo! Ampak, na svojem seznamu želite imeti naslove ljudi, ki so resnično vaša ciljna publika! To je pa tisto, česar večina na spletu ne zna pridobiti. Na seminarju se boste naučili, kako lahko s pomočjo Facebooka dobite resnično ciljane E-naslove za nekaj centov na kontakt! - Kako zasnovati Email kampanje, ki prodajajo
Email kampanje morajo biti logična nadgradnja vaših Facebook kampanj in na seminarju se boste naučili, kako to celoto narediti učinkovito, da bo interesenta spremenila v kupca! - Avtomatizacija vaših marketinških procesov
Naučili se boste, kaj in kako je potrebno narediti, da je lahko s pridobitvijo E-naslova vaše delo končano! Programska oprema, ki je na spletu na voljo popolnoma vsem, vam namreč omogoča, da praktično v 100% avtomatizirate svoje marketinške procese! - Katero programsko opremo uporabiti?
Na spletu imate ogromno ponudnikov sistemov za E-mail marketing. Na seminarju bomo izpostavili najbolj razširjene in naredili primerjavo, da boste vedeli, kateri ponudnik je za vaš posel najbolj optimalen in kdaj.
Rezultat 2. sklopa seminarja
Razumeli boste, kaj je bistvo Email marketinga in jasno vam bo, kako razmišljati in kdaj ter kako narediti, da boste z vsemi svojimi marketinškimi aktivnostmi upoštevali različne možnosti avtomatizacije in zmožnosti programske opreme. Predvsem pa je ključnega pomena to, da vam bo jasno, kakšne kampanje in kdaj najbolj prodajajo. Tako boste znali pridobljeno znanje in informacije takoj prilagoditi in prenesti v prakso pri promocijah svojih produktov ali storitev.
3. Oglaševanje na Facebooku
Danes ni boljšega spletnega mesta za promocijo in gradnjo posla, kot je Facebook in na seminarju boste o tem omrežju izvedeli vse, kar morate vedeti, da boste lahko uspešno izkoriščali vse, kar vam ponuja!- Kako Facebook v resnici sploh deluje?
Garantiramo vam - ko boste razumeli, kako Facebook v resnici deluje, boste na to omrežje gledali popolnoma drugače. Predvsem vam bo jasno, zakaj Facebook omogoča oziroma ponuja določene zadeve, kaj počne z vašimi podatki, čemu v resnici služijo ‘všečki’ in še kaj. - Najboljši elementi Facebooka in kako jih uporabljati za svoj posel
Facebook ponuja številne izredno napredne funkcije za oglaševalce in na seminarju boste spoznali najboljše med njimi, ki jih boste lahko začeli koristiti takoj in bodo vaše marketinške aktivnosti garantirano dvignile na neprimerno višji nivo! - Različne oblike oglasov na Facebooku
Facebook ponuja različne oblike oglasov – vsaka oblika služi drugačnemu namenu oziroma je namenjena spodbujanju drugače interakcije vaših potencialnih strank. Pregledali bomo vse in dobili boste natančna navodila in predloge oziroma priporočila, kdaj katero obliko oglasa sploh uporabiti, da boste iz svojih oglaševalskih kampanj iztisnili kar največ. - Kako sploh napisati dober oglas za Facebook?
Verjetno najpomembnejša tema tega seminarja, kar se tiče Facebooka! Vaš oglas sproži celoten marketinški sistem in če zgrešite pri oglasu, nimate popolnoma nobenih možnosti za uspeh. Naučili se boste, kako sploh pisati dobre oglase in kako napisati dober in primeren oglas za Facebook! - Re-marketing
Po zadnjih raziskavah naj bi bilo potrebno potencialno stranko na družbenih omrežjih na različne načine nagovoriti tudi 21x, preden se odloči za nakup. Se še vedno sprašujete, zakaj nimate rezultatov? Na seminarju se boste naučili, kako pravilno poskrbeti tudi za to! Re-marketing je trenutno največji trend v oglaševanju, a spet morate vedeti, kaj in kako početi. Dobili boste koncept oz. strategijo, ki jo uporabljamo mi in vedno prinaša rezultate. Tudi to boste lahko kopirali korak za korakom in delovalo bo tudi pri vas!
Rezultat 3. sklopa seminarja
Razumeli boste, kako Facebook v resnici deluje in vsled tega boste vedno znali pravilno zasnovati svoje marketinške kampanje. Ker boste poznali različne tipe oglasov, čemu služijo in imeli priporočila, kdaj katerega uporabiti, boste v prednosti pred ostalimi tudi v tem pogledu. Znali boste napisati dober Facebook oglas in poznali bistvo ter različne pristope k re-marketingu, kar bo lahko drastično povečalo oz. izboljšalo vaše prodajne rezultate!
4. Prodaja
Kot že rečeno; prodaja je samo garantirana posledica dobro opravljenih prvih treh korakov. Toda kljub temu, boste v zadnjem sklopu seminarja dobili ogromno dodatnih informacij, namigov in strategij, ki bodo vašo prodajo dvignile še bolj!- Male skrivnosti velikih mojstrov
Oglaševanje na spletu je eno samo testiranje! In ko testiraš, s časoma spoznaš majhne trike, ki jih lahko uporabiš pri svojih oglaševalskih kampanjah. Velikokrat pa se zgodi, da se ti triki izkažejo za ne tako zanemarljive, namreč prinesejo lahko ogromne razlike v rezultatih. Na seminarju boste spoznali nekaj najbolj pomembnih detajlov, ki bodo tudi vam pomagali do neprimerno boljših rezultatov, kot pa če teh trikov ne bi poznali! - Prikazi uspešnih prodajnih akcij v živo
Nič ne bo ostalo le pri besedah - vso teorijo bomo podkrepili s praktičnimi prikazi v živo in nobeno vprašanje ne bo ostalo neodgovorjeno.
Rezultat 4. sklopa seminarja
Številni prikazi praktičnih primerov vam bodo razširili obzorja glede oglaševanja in prodaje na spletu in med vsemi prikazi boste našli tudi tiste, ki jih boste lahko uporabili v svojem poslu. Male skrivnosti, ki jih uporabljajo tisti, ki vedo, kaj počnejo, bodo pa samo še prispevale h konstantnosti dobrih rezultatov.
Termin in lokacija
LOKACIJA
M HOTEL
Derčeva ulica 4 | 1000 Ljubljana
TERMIN
Sobota, 30.09.2017 od 9:00 do 18:00
Od koga se boste učili?
Tadej Bevc
Tadej Bevc je strokovnjak za spletni marketing in zasnovo celovitih marketinških sistemov za promocijo in prodajo produktov ali storitev na spletu oziroma s pomočjo spleta. Je avtor številnih spletnih izobraževalnih programov na temo posla in spletnega marketinga, iz katerih se uči vsak dan več ljudi, željnih znanja in rezultatov na tem področju. Prav tako je ustanovitelj Spletne Akademije, spletnega portala z izobraževanji in storitvami s področja internetnega marketinga, v okviru tega projekta pa organizira in vodi tudi številne zelo uspešne seminarje in delavnice.
Ko gre za spletni marketing, udeleženci njegovih programov in dogodkov pravijo, da mu na tem področju ni para, mnogi so ga celo poimenovali 'enciklopedija na dveh nogah' ali pa 'zakladnica idej' in podobno. Kot vsi pravijo, je njegova največja vrlina ta, da zna še tako kompleksne stvari razložiti na vsem razumljiv način, kar je vsekakor eden izmed razlogov, da ga na svojih dogodkih kot predavatelja želi vse več organizatorjev seminarjev in delavnic. Njegovi partnerji in stranke se strinjajo, da je enostavno najboljši v postavljanju celovitih marketinških sistemov, snovanju strategij in avtomatiziranih sistemov za promocijo in prodajo preko spleta.
Spletne marketinške sisteme in spletne strani je zasnoval že tudi mnogim znanim Slovencem, med drugim Saši Einsiedler, Snježani Ristić, Petri Škarja, Mayi Peron, Simone Godina... Pod njegovim vodstvom nastajajo danes številni portali in projekti, ki ciljajo na poslovanje na svetovnem merilu in boste za njih vsekakor še slišali.
Prijavite se ZDAJ!
Investirajte v svoje znanje in neprecenljive informacije - svojo investicijo si boste povrnili že s prvo kampanjo!
Če pridete sami
Ni prihranka...
Če pripeljete še prijatelja
Če prideta dva, prihranite 37€!
DDV se ne obračunava - nismo davčni zavezanci!