Se najdete v kateri izmed spodnjih dveh skupin?
Imate poslovno idejo in ne veste, kako jo na spletu realizirati in spromovirati
Že imate posel, pa bi želeli boljše rezultate
Potem je ta delavnica za vas obvezna!
Pridite na eno izmed naših delavnic in s pomočjo tistih, ki vedo, kaj počno, zasnujte dober poslovni model in marketinški načrt za svoj posel ali pa transformirajte že obstoječega!
Delavnica je razdeljena na dva dela
Prijavite se lahko samo na teoretični del, torej spletni program, ali pa na celotno vikend delavnico!
Samo teoretični del
Cena vključuje:
- Spletni program ''Kako zasnovati učinkovit marketinški sistem za svoj posel''
- -
- -
- -
- -
Celotna delavnica
Cena vključuje:
- Spletni program ''Kako zasnovati učinkovit marketinški sistem za svoj posel''
- Praktična delavnica ''Zasnova učinkovitega marketinškega sistema''
- Pogostitve med vsemi odmori
- Kosilo v soboto in nedeljo
- Delovni material za delavnico
Kaj pravijo udeleženci preteklih delavnic?
Kaj vse boste na delavnici predelali?
Vse spodaj navedeno se boste prijavljeni v spletni program naučili v teoriji, udeleženci celotne delavnice pa boste teorijo iz spletnega programa na delavnici v živo prenesli še v prakso!
1. Analize
Začeli bomo z analizami, ki bodo temelj za celotno delavnico. Večina se postavljanja posla, spletnih strani in izvajanja marketinga loti brez, da bi pregledala nekatere ključne dejavnike in pokazatelje, ki odločajo o tem, v katero smer je pametno iti z zasnovo svojega posla in spletnega sistema, ter kakšen poslovni model bi bil najbolj primeren za realizacijo neke ideje oziroma prodajo določenih produktov ali storitev.- Analiza trga
Naučili se boste analizirati trg in ugotovili boste, ali za vašo idejo oziroma produkte in storitve trg sploh obstaja. - Kaj počne vaša konkurenca?
Svojo konkurenco verjetno poznate in ste jo že raziskali, toda po teoretičnem delu te vikend-delavnice vam bo jasno, na kaj morete v resnici biti pozorni, kaj je najbolj pomembno. Verjemite - rezultati vaše analize bodo popolnoma drugačni od vsega, kar ste do sedaj počeli! - Kaj vse se v vaši niši prodaja?
Naučili se boste različnih načinov raziskovanja produktov ali storitev znotraj določene niše in analize priljubljenosti oziroma tega, koliko so posamezni produkti iskani. Rezultati vam bodo osnova za nadaljevanje delavnice, ko vam bomo pomagali dodelati vaše obstoječe ideje, produkte in storitve ali pa morda celo razviti popolnoma nove. - Poslovni modeli
Analiza poslovnih modelov, ki se jih poslužuje vaša konkurenca, vam bo dala osnovno za razmišljanje in snovanje vašega poslovnega modela, ki se mu bomo posvetili v nadaljevanju delavnice. - Analiza ciljne publike
Nič kolikokrat se je že izkazalo, da ljudje sploh ne vedo, kdo je v resnici njihova ciljna publika! Seveda je potem jasno, zakaj v poslu nimajo rezultatov... S to analizo in pristopi, ki se jih boste naučili, boste poskrbeli, da boste svojo publiko še kako spoznali in jo do potankosti definirali, kar bo ponovno izhodišče za delo v nadaljevanju. - Analiza ključnih besed
Še ena v vrsti ključnih analiz, ki je večina ne opravi pravilno. Na delavnici bomo poskrbeli, da boste znali razmišljati o ključnih besedah in opraviti analiza na pravilen način. Izbira pravih ključnih besed na podlagi vseh ostalih predhodnih analiz je izrednega pomena za nadaljevanje delavnice in bo ključna pri strukturiranju vaše spletne strani.
Rezultat 1. sklopa delavnice
Po prvem sklopu delavnice vam bo točno jasno, kdo je res vaša konkurenca, kaj prodajajo in kako, poznali boste različne poslovne modele, o katerih boste lahko razmišljali tudi sami, vedeli boste, na kaj je pri vsem skupaj sploh potrebno biti pozoren, definirali boste svojo ciljno publiko in imeli seznam ključnih besed, ki so za vas resnično relevantne. Imeli boste podatke oziroma informacije, ki jih večina nima, ko začenja s svojim poslom, kar vas bo takoj postavilo v prednost pred vašo konkurenco!
2. Zasnova produktov in storitev
V drugem sklopu delavnice se boste naučili in dejansko tudi razvili ideje za različne produkte in storitve, ki jih boste lahko ponudili vašim potencialnim strankam. Ta sklop delavnice je izredno pomemben, namreč spoznali boste številne priložnosti in oblike produktov, ki jih lahko danes v dobi interneta in vse te tehnologije ustvarite, s poudarkom na avtomatizaciji - enkratno delo, večkratni rezultati (zaslužek).- Kakšne produkte ali storitve lahko ustvarite?
Verjetno že imate ideje o tem, kaj so vaši produkti ali storitve, morda jih že celo imate in prodajate. A v Spletni Akademiji smo najboljši ravno v tem - zasnovi dobrih produktov ali storitev, ki se prodajajo, stanejo vas pa nič ali zelo malo, da jih ustvarite in omogočajo duplikacijo ter izkoriščanje vzvoda v poslu. Garantiramo, da po tem sklopu od navdušenja in vseh idej, ki jih boste dobili, ne boste mogli sedeti pri miru!
... priročniki, knjige in E-knjige: kako jih zasnovati, da boste z njihovo pomočjo zagotovo dobili stranke, ki bodo od vas kupile vedno znova in znova
... delavnice in seminarji: kako jih strukturirati in organizirati, da boste dobro zaslužili že s samimi dogodki, seveda pa na njih tudi naprej prodali svoje ostale produkte ali storitve
... spletna izobraževanja: ogromen trend, ki vam lahko prinese zelo dober zaslužek za zelo malo dela in stroškov, 100% avtomatizirano!
... članski portali: kako ustvariti portal z zanimivo in privlačno vsebino, za katero vam bodo vaše stranke plačevale vsak mesec. B vas zanimal reden, mesečni prihodek, ki bi bil vsak mesec večji?
... in še kaj bomo naštudirali :) - Enkratno delo, večkratni rezultati (zaslužek)
Internet in vsa tehnologija, ki je na voljo, vam omogoča neomejene možnosti avtomatizacije. Seveda je vse odvisno od narave vašega posla, toda na delavnici boste z našo pomočjo zasnovali take produkte ali storitve (ali pa obstoječe prestrukturirali), ki jih boste lahko dostavljali in izvajali v največji možni meri avtomatizirano. Naučili se boste razmišljati, kako delati enkrat za večkratne rezultate oziroma delati manj in zaslužiti več!
Rezultat 2. sklopa delavnice
Po tem sklopu boste imeli idejno zasnovanih in definiranih več različnih produktov ali storitev in to na način, ki vam bo omogočal, da dobite stranko za enega izmed teh produktov oziroma storitev, jo obdržite in ji slej ali prej prodate še ostale! In po zaslugi pravilno strukturiranega sistema marketinga in pridobivanja strank, ki ga bomo na delavnici skupaj zasnovali, boste prodajali vedno znova in znova, brez dodatnih stroškov, avtomatizirano!
3. Strategije za promocijo in prodajo
V tretjem sklopu boste spoznali številne različne pristope in strategije za promocijo in prodajo produktov ali storitev, ki jih boste zasnovali na delavnici. Pokazali vam bomo, kaj vse smo že počeli, kaj deluje in kaj ne, kako smo našim strankam in partnerjem z majhnimi spremembami nekajkrat povečali prodajo... in na podlagi prikazanega boste razvili strategije za svoj posel.- Privlačnostni marketing
Koncept marketinga, ki vedno garantirano prinaša rezultate! Razdelali ga bomo do vsake podrobnosti in poskrbeli, da ga boste znali implementirati v svoje promocijske in prodajne strategije.. - Lestvica vrednosti
To lestvico morate razumeti, če želite istim strankam prodajati vedno znova in znova. Na delavnici boste svoje zasnovane produkte in storitve strukturirali po tej lestvici, kar bo osnova za razvoj strategij za prodajo in promocijo. - Zasnova vaše spletne strani
V tem sklopu bomo glede spletnih strani razvili ideje, kako mora biti vaša spletna stran strukturirana, da bo učinkovita pri predstavitvi vaših produktov ali storitev, da bo ustrezno vodila ljudi preko celotne vsebine in da bodo obiskovalci hitro našli, kar jih zanima. - Strategija pridobivanja obiskovalcev na vašo spletno stran
S strateškega stališča se boste naučili, kako pridobivati obiskovalce na spletno stran. Spoznali boste številne različne brezplačne in plačljive načine oglaševanja, ki jih boste lahko vključili v svojo strategijo za promocijo in prodajo. - Strategija pridobivanja kontaktov potencialnih strank
Naučili se boste različnih načinov pridobivanja E-naslovov vaših potencialnih strank, ki se jih boste posluževali v svojih strategijah. Niso vsi pristopi dobri za vse produkte ali storitve in poskrbeli bomo, da boste poznali in uporabili prave - tiste, ki bodo na vaš seznam dali le resnično potencialne stranke! - Strategije za prodajo
Spoznali boste številne strategije za prodajo svojih produktov in storitev. Na številnih primerih vam bomo pokazali, kaj smo že preizkusili, kaj prinaša rezultate in kaj ne, kdaj uporabiti eno, kdaj drugo strategijo... in na podlagi prikazanega, boste lahko uporabili naše preizkušene strategije, ki zagotavljajo rezultate, seveda bomo pa pridno delali tudi na tem, da razvijemo pristope, ki bodo zasnovani prav za vas!
Rezultat 3. sklopa delavnice
Izdelano boste imeli nekaj, kar 99% ljudi, ki začenja posel, nima! Na podlagi analiz in zasnovanih produktov ter storitev boste imeli tudi razvite strategije, kako boste te svoje produkte in storitve dejansko predstavili, spromovirali in prodali!
4. Email marketing in avtomatizacija
Email marketing je še vedno ena izmed oblik promocije, ki prinaša najboljše rezultate - seveda, če veš, kako se ga lotiti na pravilen način. Kot drugo, pa nam programska oprema in orodja, ki jih uporabljamo za to vrsto marketinga, omogočajo nepredstavljive možnosti avtomatizacije. Ta sklop delavnice bo tisti, kjer boste resnično dobili številne ideje, kako lahko tudi vi delate vse manj, zaslužite pa vse več!- Zasnova marketinških kampanj
Na podlagi izdelanih analiz, zasnovanih produktov in strategij za promocijo ter prodajo vaših produktov ali storitev, boste zasnovali svoje E-mail marketinške kampanje. - Kaj boste ponudili v zameno za pridobljen E-naslov?
Veliko ljudi se že poslužuje Email marketinga in pridobivanja E-naslovov, a nimajo rezultatov. Zakaj ne? Ker zgrešijo s svojo ponudbo, ki jo dajo v zameno za E-naslov! Na delavnici boste zasnovali svojo ponudbo in poskrbeli bomo, da boste vi dali pravo ponudbo, dobili kontakte prave ciljne publike in redno ustvarjali rezultate. Večji, kot bo vaš seznam kontaktov, več boste vsak mesec zaslužili! - Pristajalne strani za pridobivanje kontaktov
Ključnega pomena v celotnem E-mail marketingu so pristajalne strani, kjer pridobivate kontakte. Na delavnici boste zasnovali različne pristajalne strani za različne ponudbe, ki jih boste z našo pomočjo, korak za korakom zasnovali v 3. sklopu delavnice. Naučili se boste, kaj je pri pristajalnih straneh pomembno, kaj objaviti, kako napisati, kam določen element postaviti... da boste preko vaših pristajalnih strani pridobili čim več kontaktov. - Orodja in programska oprema za Email marketing
Spoznali boste različna orodja in programsko opremo, ki se je poslužujemo vsi, ki izvajamo promocijo za svoje produkte ali storitve preko Email marketinga. Vse, kar boste morali znati, bomo pokazali tudi v praksi! - Email marketing ali Marketing Automation?
V zadnjem času vse bolj prihaja v ospredje avtomatizacija marketinga (Marketing Automation) in izpodriva klasični Email marketing. Na delavnici se boste naučili, kaj je razlika med enim in drugim, ter zasnovali tudi osnovno idejo za marketinško kampanjo, ki bo temeljila na sistemu za avtomatizacijo marketinga. Po tem delu delavnice vam bo jasno, zakaj velikokrat rečemo, da lahko s to avtomatizacijo dobesedno delamo čudeže!
Rezultat 4. sklopa delavnice
Točno boste vedeli, kako boste pridobivali kontakte svoje ciljne publike, kako jih boste vodili skozi proces gradnje odnosa ter zaupanja in kako boste pridobljenim kontaktom dejansko svoje produkte ali storitve tudi prodali, od najcenejšega do najdražjega - vse v največji možni meri avtomatizirano, brez vašega aktivnega udejstvovanja.
5. Zasnova spletne strani
Tisto, kar večina brez analiz, pravega premisleka in načrtovanja, naredi v prvem koraku, bomo mi na delavnici delali šele v petem - zasnovali boste svojo spletno stran! Šele ko bo jasno vse iz prvih štirih sklopov, boste začeli pridobljene rezultate sestavljati na svoji spletni strani.- Katere elemente ima vsaka dobra spletna stran?
V praksi bomo pregledali dobre in slabe primere zasnove spletnih strani ter izpostavili, katere elemente ima vsaka dobra, učinkovita spletna stran, da boste vedeli, kaj tudi na vaši spletni strani ne sme manjkati. - Lestvica vrednosti
Tudi sama vsebina na vaši spletni strani mora biti primerno strukturirana! Kaj boste objavili javno, kaj v zameno za kontakt, kaj boste prodajali? Vse to boste definirali na delavnici! - Shema vaše spletne strani
Dejanske spletne strani seveda na delavnici ne moremo izdelati, boste pa z delavnice odšli z izdelano shemo vaše spletne strani (wireframes), ki bo izdelana z upoštevanjem vsega, kar bomo na delavnici predhodno predelali. Ta shema vam bo osnova za postavitev dejanske spletne strani in marketinškega sistema na splet!
Rezultat 5. sklopa delavnice
Z delavnice boste odšli z izdelano shemo za svojo spletno stran - stran, ki bo učinkovita in bo zagotavljala obiskovalce, kontakte potencialnih strank ter prodaje! Ta shema vam bo osnova za postavitev dejanske spletne strani in sistema na splet.
6. Družbena omrežja
Pregledali bomo najbolj popularna in uporabljana družbena omrežja in pogledali, kako lahko na teh omrežjih gradite svojo prepoznavnost ter pridobivate brezplačen obisk potencialnih strank na vašo spletno stran. Največ pozornosti bomo seveda posvetili Facebook-u, pregledali pa bomo tudi YouTube, Twiiter, Istagram, Pinterest, Google Plus...- Kako posamezno omrežje deluje in kdaj ga uporabljati?
Ni vam potrebno biti prisoten na vseh omrežjih! Na delavnici boste na podlagi analiz in strategij, ki si jih boste izdelali v 3. sklopu delavnice, izbrali tista omrežja, ki vam bodo lahko, glede na karakteristike vašega posla, prinesla največ koristi. - Kako na določenem omrežju graditi prepoznavnost?
Vsako omrežje ima svoje lastnosti in deluje na drugačen način, zato morate obvezno vedeti, kaj in kako na določenem omrežju početi, da boste gradili svojo prepoznavnost in bazo sledilcev (potencialnih strank), ki vas bodo spremljali. Na delavnici se boste naučili, kako delovati na posameznem omrežju, da bo ta baza sledilcev čim večja in odzivna na vaše ponudbe.
Rezultat 6. sklopa delavnice
Izbrana boste imeli družbena omrežja, na katerih se boste udejstvovali, znali jih boste uporabljati in poznali boste najboljše strategije za gradnjo prepoznavnosti in baze sledilcev, predvsem s pomočjo Facebook-a.
7. Oglaševanje
Še tako učinkovita spletna stran in dobro zasnovan spletni sistem vam ne bosta prinesla rezultatov, če nihče ne bo vedel za vas! Zato bomo precejšen del delavnice namenili tudi oglaševanju.- Osnove oglaševanja
Oglaševanje je lahko enostavno, če razumete osnove in bistvo (kar večina na žalost ne!). Na delavnici bomo poskrbeli, da boste razumeli, zakaj oglašujete, kdaj in komu oglašujete ter kaj oglašujete. - Kako na spletu ustvarjati skupnosti z našo publiko?
Če želite rezultate v oglaševanju, je bistveno targetiranje - torej, da promovirate svoje produkte ali storitve ljudem, ki jih res potrebujejo. Na delavnici se boste naučili ustvarjati spletna mesta oziroma skupnosti, kjer boste zbirali ljudi, ki jih vaša ponudba zanima. Ko boste to obvladali, boste vedno sposobni prodati svoje produkte ali storitve! - Kako napisati dober oglas?
Naučili se boste enostavnih korakov, ki jih boste upoštevali vedno, ko boste pisali oglase. Formula deluje pri vseh oblikah oglasov, ob vseh priložnostih in za vsa področja. - Oglaševanje na Facebooku
Facebook je danes zanesljivo najboljše omrežje, kjer boste vsekakor želeli oglaševati. Na delavnici boste spoznali karakteristike Facebooka, kako v resnici deluje, naučili pa se boste tudi uporabljati in nastavljati različne oblike oglasov, ki jih Facebook ponuja in spoznali vse koristi in prednosti gradnje posla in oglaševanja na tem omrežju. - Google Adwords in Gmail oglaševanje
V večini primerov boste želeli oglaševati tudi na Googlu, predvsem na Google Adwords. V zadnjem času pa so vse bolj priljubljeni tudi Gmail oglasi, s katerimi se lahko v veliko primerih dosega zelo dobre oglaševalske rezultate. Na delavnici bomo pregledali osnove Adwords in Gmail oglaševanja in naredili strategije, kdaj boste uporabljali katerega izmed teh dveh načinov (če boste). - Napisali boste svoje oglase
Na podlagi vsega prikazanega v tem sklopu, boste na delavnici zasnovali različne tipe oglasov, ki jih boste ustvarili na omrežjih, na katerih se boste odločili graditi svoj posel. Oglase boste zasnovali za ponudbo, ki jo boste definirali v 3. in 4. sklopu delavnice.
Rezultat 7. sklopa delavnice
Razumeli boste bistvo in osnove oglaševanja, znali boste pisati boljše oglase, kot večina, ki te tematike z nami ni predelala in poznali boste osnove oglaševanja na Facebooku, Google Adwords in Gmail-u. S tem znanjem in informacijami boste v prednosti pred večino oglaševalcev na spletu. Predvsem pa se morate zavedati, da boste oglaševali svojo izredno premišljeno marketinško kampanjo, ki jo boste predhodno zasnovali na tej delavnici in bo brez dvoma prinašala rezultate!
8. Male skrivnosti velikih mojstrov
V zadnjem sklopu delavnice vam želimo predstaviti predvsem različne strategije in pristope, ki smo jih do sedaj že uporabili pri oglaševanju naših projektov ali projektov naših strank in poslovnih partnerjev in so prinesli resnično dobre rezultate.- Kako si več kot 25x povrniti investicijo v oglaševanje?
Predstavili vam bomo oglaševalsko kampanjo, v kateri smo s kombinacijo oglaševanja na Facebooku in Email marketinga prodali toliko vstopnic na seminar, da smo si investicijo v oglaševalsko kampanjo povrnili več kot 25-kratno. Celotno strategijo boste lahko kopirali - deluje vedno in za katerekoli produkte ali storitve! - Kako smo naši stranki prodajo knjige dvignili za več kot 500%?
Pokazali vam bomo enostavno zamisel in strukturo kampanje (v tem primeru za prodajo knjige), ki pa se je izkazala za izredno učinkovito, namreč prodajo smo naši stranki dvignili za več kot 5-kratno! Osnovno idejo kampanje boste garantirano lahko uporabili pri kakršnih koli produktih ali storitvah in rezultati bodo opazni! - Kako smo v 3 dneh na svojo mailing listo pridobili več kot 750 novih E-mailov - brez plačljivega oglaševanja!?
Še ena izmed enostavnih strategij, ki jo boste prav tako lahko takoj prenesli v prakso tudi sami. Če vam prinese pol toliko rezultatov, kot nam, se je splačalo poskusiti. - In še kaj se bo našlo...
Z delavnice boste odšli z izdelanim marketinškim načrtom za svoj posel!
Za vas smo zasnovali in pripravili delovni zvezek, ki ga boste tekom praktičnega dela reševali in izpolnjevali.
Iz tega izredno premišljenega zvezka bo na koncu delavnice nastal vaš marketinški načrt, na podlagi katerega boste lahko začeli s postavljanjem svojega posla ter promocijo produktov ali storitev na spletu.
S tem načrtom boste garantirano v prednosti pred vso vašo konkurenco!
Termin in lokacija
LOKACIJA
City Hotel
Dalmatinova ulica 15 | 1000 Ljubljana
TERMIN
Sobota, 25.11.2017 od 9:00 do 18:00
Nedelja, 26.11.2017 od 9:00 do 17:00
Komu vse smo že pomagali pri zasnovi marketinškega sistema?
Nekateri izmed znanih Slovencev, s katerimi sodelujemo ali pa smo jim zasnovali marketinške sisteme, izdelali spletne strani, avtomatizirali marketinške aktivnosti in podobno.
Želite, da do rezultatov pomagamo tudi vam?
Prijavite se pravočasno in skupaj bomo zasnovali celovit marketinški sistem za vaš posel, ki bo prinašal rezultate - vedno znova in znova, v največji možni meri avtomatizirano!
Ker se vam želimo res posvetiti in vam pomagati, da z delavnice resnično odidete s konkretnim načrtom za svoj posel, so mesta na praktičnem delu delavnice omejena! Prijavite se pravočasno - sprejmemo samo 10 udeležencev!
Samo teoretični del
Cena vključuje:
- Spletni program ''Kako zasnovati učinkovit marketinški sistem za svoj posel''
- -
- -
- -
- -
Celotna delavnica
Cena vključuje:
- Spletni program ''Kako zasnovati učinkovit marketinški sistem za svoj posel''
- Praktična delavnica ''Zasnova učinkovitega marketinškega sistema''
- Pogostitve med vsemi odmori
- Kosilo v soboto in nedeljo
- Delovni material za delavnico
Davek na dodano vrednost (DDV) se ne obračunava - podjetje Spletna Akademija d.o.o. ni davčni zavezanec!