Petra Škarja

Ameriški milijonarji so spregovorili

Knjiga je v Sloveniji postala knjižna uspešnica že po dveh tednih, po nekaj mesecih pa bila prevedena že v hrvaščino, ruščino, angleščino in prodane avtorske pravice na Kitajsko.
  • Brane Josipović
    Petra … Tvoja knjiga ”Milijonarji so spregovorili …” je ena najboljših knjig, kar sem jih bral. Absolutno je naredila velik uvid v moje vzorce, katerih se enostavno nisem zavedal. To je knjiga, ki bi jo moral prebrat vsak sleherni Slovenec! Najlepša hvala. Iz srca sem hvaležen za to, da si napisala to knjigo. Z velikim veseljem jo bom priporočal vsem. Za vse, ki pa bodo želeli sodelovati z menoj, pa bo to zdaj obvezno čtivo!”
    Brane Josipović
  • Gabi Zupan
    Najbolj ŽIVA, odštekana, RESNIČNA, KULska knjiga, ki sem jo prebrala EVER. Koliko je smisla v vsem napisanem in prebranem v dobri 1,5 uri na soncu na terasi. HM, prednost je v kratkih in prečiščenih informacijah in to knjigo lahko prebere prav VSAK, ki ima 1,5 ur časa kjerkoli … brez meja. Knjiga, ki sem jo rabila, da sem razumela, da sem samo HAHA normalna in da, ker sem izven okvirjev, pač drugačna. Uspešno in čestitke … čista 10!
    Gabi Zupan
Hvala, ker delite! [easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pinterest,linkedin,mail" counters=0 style="button" point_type="simple"]

Se najdete v kateri izmed spodnjih dveh skupin?

Imate poslovno idejo in ne veste, kako jo na spletu realizirati in spromovirati

Ogromno ljudi ima izredno dobre poslovne ideje, ki pa nikoli ne zaživijo, ker jih 99% ne zna realizirati ali pa se vsega lotijo na popolnoma napačen način!

Že imate posel, pa bi želeli boljše rezultate

Ste med tistimi, ki se v svojem poslu trudijo vse dni, rezultatov pa ni? Bi želeli delati manj, zaslužiti pa več in imeti vzpostavljen v največji možni meri avtomatiziran marketinški sistem, ki bo delal namesto vas?

Potem je ta delavnica za vas obvezna!

Pridite na eno izmed naših delavnic in s pomočjo tistih, ki vedo, kaj počno, zasnujte dober poslovni model in marketinški načrt za svoj posel ali pa transformirajte že obstoječega!


V enem vikendu vse, kar morate vedeti, če želite rezultate v svojem poslu!

Delavnica je razdeljena na dva dela

Teoretični del

Spletni program, ki ga predelate doma

Prejmete dostop do spletnega programa, kjer preko video-posnetkov od doma predelate teorijo, ki jo boste (tisti, ki boste izkoristili tudi praktični del) nato na delavnici v živo prenesli v prakso.

Dostop do spletnega programa dobite takoj po prijavi in plačilu!

Praktični del

Sobota in nedelja, 10. in 11.09.2016

Praktični del delavnice se začne v soboto ob 9.uri in traja do 18. ure in v nedeljo
od 9. do predvidoma 16. ure
, z vmesnimi odmori za pogostitve in kosila.

Na voljo samo 10 mest!

Prijavite se lahko samo na teoretični del, torej spletni program, ali pa na celotno vikend delavnico!

1. Analize

Začeli bomo z analizami, ki bodo temelj za celotno delavnico. Večina se postavljanja posla, spletnih strani in izvajanja marketinga loti brez, da bi pregledala nekatere ključne dejavnike in pokazatelje, ki odločajo o tem, v katero smer je pametno iti z zasnovo svojega posla in spletnega sistema, ter kakšen poslovni model bi bil najbolj primeren za realizacijo neke ideje oziroma prodajo določenih produktov ali storitev.
  • Analiza trga
    Naučili se boste analizirati trg in ugotovili boste, ali za vašo idejo oziroma produkte in storitve trg sploh obstaja.
  • Kaj počne vaša konkurenca?
    Svojo konkurenco verjetno poznate in ste jo že raziskali, toda po teoretičnem delu te vikend-delavnice vam bo jasno, na kaj morete v resnici biti pozorni, kaj je najbolj pomembno. Verjemite - rezultati vaše analize bodo popolnoma drugačni od vsega, kar ste do sedaj počeli!
  • Kaj vse se v vaši niši prodaja?
    Naučili se boste različnih načinov raziskovanja produktov ali storitev znotraj določene niše in analize priljubljenosti oziroma tega, koliko so posamezni produkti iskani. Rezultati vam bodo osnova za nadaljevanje delavnice, ko vam bomo pomagali dodelati vaše obstoječe ideje, produkte in storitve ali pa morda celo razviti popolnoma nove.
  • Poslovni modeli
    Analiza poslovnih modelov, ki se jih poslužuje vaša konkurenca, vam bo dala osnovno za razmišljanje in snovanje vašega poslovnega modela, ki se mu bomo posvetili v nadaljevanju delavnice.
  • Analiza ciljne publike
    Nič kolikokrat se je že izkazalo, da ljudje sploh ne vedo, kdo je v resnici njihova ciljna publika! Seveda je potem jasno, zakaj v poslu nimajo rezultatov... S to analizo in pristopi, ki se jih boste naučili, boste poskrbeli, da boste svojo publiko še kako spoznali in jo do potankosti definirali, kar bo ponovno izhodišče za delo v nadaljevanju.
  • Analiza ključnih besed
    Še ena v vrsti ključnih analiz, ki je večina ne opravi pravilno. Na delavnici bomo poskrbeli, da boste znali razmišljati o ključnih besedah in opraviti analiza na pravilen način. Izbira pravih ključnih besed na podlagi vseh ostalih predhodnih analiz je izrednega pomena za nadaljevanje delavnice in bo ključna pri strukturiranju vaše spletne strani.

Rezultat 1. sklopa delavnice

Po prvem sklopu delavnice vam bo točno jasno, kdo je res vaša konkurenca, kaj prodajajo in kako, poznali boste različne poslovne modele, o katerih boste lahko razmišljali tudi sami, vedeli boste, na kaj je pri vsem skupaj sploh potrebno biti pozoren, definirali boste svojo ciljno publiko in imeli seznam ključnih besed, ki so za vas resnično relevantne. Imeli boste podatke oziroma informacije, ki jih večina nima, ko začenja s svojim poslom, kar vas bo takoj postavilo v prednost pred vašo konkurenco!


7. Oglaševanje

Še tako učinkovita spletna stran in dobro zasnovan spletni sistem vam ne bosta prinesla rezultatov, če nihče ne bo vedel za vas! Zato bomo precejšen del delavnice namenili tudi oglaševanju.
  • Osnove oglaševanja
    Oglaševanje je lahko enostavno, če razumete osnove in bistvo (kar večina na žalost ne!). Na delavnici bomo poskrbeli, da boste razumeli, zakaj oglašujete, kdaj in komu oglašujete ter kaj oglašujete.
  • Kako na spletu ustvarjati skupnosti z našo publiko?
    Če želite rezultate v oglaševanju, je bistveno targetiranje - torej, da promovirate svoje produkte ali storitve ljudem, ki jih res potrebujejo. Na delavnici se boste naučili ustvarjati spletna mesta oziroma skupnosti, kjer boste zbirali ljudi, ki jih vaša ponudba zanima. Ko boste to obvladali, boste vedno sposobni prodati svoje produkte ali storitve!
  • Kako napisati dober oglas?
    Naučili se boste enostavnih korakov, ki jih boste upoštevali vedno, ko boste pisali oglase. Formula deluje pri vseh oblikah oglasov, ob vseh priložnostih in za vsa področja.
  • Oglaševanje na Facebooku
    Facebook je danes zanesljivo najboljše omrežje, kjer boste vsekakor želeli oglaševati. Na delavnici boste spoznali karakteristike Facebooka, kako v resnici deluje, naučili pa se boste tudi uporabljati in nastavljati različne oblike oglasov, ki jih Facebook ponuja in spoznali vse koristi in prednosti gradnje posla in oglaševanja na tem omrežju.
  • Google Adwords in Gmail oglaševanje
    V večini primerov boste želeli oglaševati tudi na Googlu, predvsem na Google Adwords. V zadnjem času pa so vse bolj priljubljeni tudi Gmail oglasi, s katerimi se lahko v veliko primerih dosega zelo dobre oglaševalske rezultate. Na delavnici bomo pregledali osnove Adwords in Gmail oglaševanja in naredili strategije, kdaj boste uporabljali katerega izmed teh dveh načinov (če boste).
  • Napisali boste svoje oglase
    Na podlagi vsega prikazanega v tem sklopu, boste na delavnici zasnovali različne tipe oglasov, ki jih boste ustvarili na omrežjih, na katerih se boste odločili graditi svoj posel. Oglase boste zasnovali za ponudbo, ki jo boste definirali v 3. in 4. sklopu delavnice.

Rezultat 7. sklopa delavnice

Razumeli boste bistvo in osnove oglaševanja, znali boste pisati boljše oglase, kot večina, ki te tematike z nami ni predelala in poznali boste osnove oglaševanja na Facebooku, Google Adwords in Gmail-u. S tem znanjem in informacijami boste v prednosti pred večino oglaševalcev na spletu. Predvsem pa se morate zavedati, da boste oglaševali svojo izredno premišljeno marketinško kampanjo, ki jo boste predhodno zasnovali na tej delavnici in bo brez dvoma prinašala rezultate!