SPLETNI PROGRAM USPEŠNE AVTORICE PETRE ŠKARJE

KAKO IZDATI KJNIGO IN Z NJO ZASLUŽITI!

Petra Škarja, skodrana predavateljica ter avtorica štirih knjižnjih uspešnic:

  • Ameriški milijonarji so spregovorilii

  • Česar nas niso naučili v šolah

  • Najdi svojo SREČO in MIR in

  • Virusi Slovenije

PRODANIH 15.000 IZVODOV!

Knjiga Ameriški milijonarji so spregovorili je v Sloveniji bila prodana v skoraj 15.000 izvodih, prevedena v angleščino, hrvaščino, ruščino! Avtorske pravice za knjigo pa so bile prodane na Kitajsko!

Hvala, ker delite! [easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pinterest,linkedin,mail" counters=0 style="button" point_type="simple"]

Nekaj trikov in nasvetov, ki se jih boste naučili

ZBIRAMO PREDNAROČILA

Zagotovite si 120€ popusta!

Prijavite se na program sedaj in si zagotovite popust v višini 120€. Tako, bo program vaš za neverjetnih 250€! Izkoristite to priložnost. Število prednaročil je omejeno!

Akcijska cena programa

<del>370€</del>  250,00

Cena vključuje:

  • Spletni program 'Kako napisati knjigo in z njo zaslužiti!''
  • Konkretne napotke za prodajo knjige
  • Kontakte ljudi, ki jih boste potrebovali pri izdaji in prodaji knjige
  • E-prirocnik WIN WIN marketing
  • Mnogih lepih misli in zanimivosti

Akcijska cena posameznega poglavja

<del>110€</del> 80,00

Že imate nekaj kilometrine, glede vsebine ter izdaje knjige pa bi radi svoje znanje še bolj poglobili? Izbirate lahko med naslednjimi poglavji:

  • Vsebinski del knjige
  • Postopek izdaje knjige
  • Promocija in prodaja
  • Seminarji in govorništvo

NAJ BO POSTOPEK IZDAJE VAŠE KNJIGE HITREJŠI, UGODNEJŠI, ZABAVNEJŠI IN PREPROSTEJŠI

Kaj vsebuje spletni program

Dobili boste neposredne informacije iz prva roke avtorice štirih knjižnjih uspešnic Petre Škarje, izkušnje, nasvete ter direktne kontakte ljudi, ki vam bodo pomagali pri izdaji ter promociji knjige. Naj tudi vaša knjiga postane knjižna uspešnica!


Vsebinski del knjige

  • Kako preseči lastne omejitve
  • Kje dobiti dovolj vsebine?
  • Kaj je namen tvoje knjige, zakaj jo želiš izdati?
  • Statistika povprečne prodaje knjig v Sloveniji.
  • Koliko prodanih kosov je knjižna uspešnica?
  • Pa se izplača?
  • Kaj je tvoja zgodba?
  • Prilagodi se trgu, a se mu ne prodaj.
  • Kaj je pomembno pri vsebini knjige, da je zanimiva trgu?
  • Še nekaj dobrih idej ...
  • Koliko strani naj ima knjiga?
  • Manjka motivacije za dokončanje knjige?
  • Koliko časa boš potreboval do izdaje knjige?
Zanimivost: Corín Tellado – kako neverjetno hitro je pisala knjige ...

Kaj se boste naučili

Imate nekaj spisane knjige, morda blogerske prispevke ... Kako sedaj uredite vse zapisano v smiselno celoto? Kaj je pomembno pri vsebini vaše knjige, da bo zanimiva za trg? Kako veste, kaj je zanimivo za trg in kako temu prilagoditi knjigo? Ter nenazadnje - kako se motivirati, da resnično dokončate svojo že začeto knjigo.



Postopek izdaje knjige

  • Samozaložba ali založba? Prednosti in slabosti.
  • Kako prepričati založbo, da izda tvojo knjigo ?
  • Grafična podoba zunanjosti - Kako do idej? (Kontakt grafične oblikovalke - Eva).
  • Kako do CIP kode? (Kontakt, kje se to uredi)
  • Črtna koda.
  • Zakonska določila.
  • Tisk (Kontakt tiskarja - Drago)
  • Od česa vse je odvisna cena tiska?
  • Koliko knjig naj natisnem ob prvem tisku?
  • Kolikšna bo tvoja celotna investicija v knjigo?
  • Kaj pa če nimaš začetne investicije? Nekaj rešitev ...
  • Kje lahko še posebej privarčuješ ...
  • Še malo inspiracije.
ZANIMIVOST: Kolikokrat je bila zavrnjena knjiga najbolj prodajanega avtorja otroških knjig ;in kolikokrat knjiga Harry Potter

Kaj se boste naučili

Kakšen je postopek izdaje knjige ter na kaj morate biti pri tem pozorni (tudi vsa zakonska določila). Izbrati založbo ali samozaložbo? Bistvene napake, ki jih stori večina avtorjev, kjer izgubljajo mnogo časa in denarja. Kaj storiti v primeru, da nimate začetne investicije? Vsi potrebni kontakti, katere potrebujte za ureditev ter tisk knjige.




Promocija in prodaja

  • »Vse bi delal, samo prodajal ne bi!«
  • Distribucija (Kontakt distributerja - Uroš)
  • Kaj je konsignacija = komisijska prodaja?
  • Koliko % zaslužka pripada distribuciji?
  • Ali sploh potrebujem distributerja?
  • Vsi smo prepričani, da je naša knjiga revolucionarna!
  • Kdaj naj začneš s promocijo svoje knjige?
  • Spletna stran – če te ni na spletu, ne obstajaš (Kontakt za izdelavo spletne strani - Tadej).
  • Socialna omrežja – jih sploh potrebujemo?
  • Kako pridobiti kvalitetno bazo ljudi = prejemnike enovic?
  • Kje vse lahko prodajam svoje knjige?
  • Kje lahko prodam več knjig naenkrat (100 ali več)?
  • Kako do začetne prepoznavnosti?
  • Kako do medijev?
  • Kje vse lahko postaviš knjigo za dobro reklamo?
  • Kako naj pridem do določene osebe (znane, uspešne ...)?
  • Zgradi si trdne temelje.
  • Ne boj se delati napak.
  • In še največja skrivnost dobre promocije ...
Zanimivost: Kaj je pravo ime J.K. Rowling in zakaj so ga spremenili?

Kaj se boste naučili

Kdaj začeti s promocijo? Kako si ustvariti začetno prepoznavnost? Kako svojo knjigo postaviti na čim več prodajnih mest in koga vse lahko pri tem kontaktirate. Kje vse si lahko naredite zanimivo posredno promocijo knjige (konkretne ideje in predlogi). Primer kreativne promocije - kako je iz 0 EUR vložka nastal vseslovensko prepoznaven dogodek + DARILO!



Seminarji in govorništvo

  • A res nujno moraš tudi predavati?
  • Kako in kje sploh začneš predavati?
  • Strah pred prvim seminarjem?
  • Potrebuješ malo inspiracije?
  • Triki za lažji seminar
  • Kje promovirati svoj seminar?
  • Kakšen namig glede prostora (kontakti)
  • Brezplačen ali plačljivi seminar?
  • Kje vse lahko predavaš kot vabljen govornik? (njihovi kontakti)
Praktičen primer dobre prakse promocije dogodka 500 podjetnic – iz 0 evri do vseslovenske prepoznavnosti dogodka.

Kaj se boste naučili

Zakaj gredo seminarji in govorništvo z roko v roki s knjigo? Kako narediti svoj prvi seminar? Nekaj trikov, s katerimi si lahko pomagate, da premagate tremo. Kako in kje ga dobro spromovirati, da dobite dovolj ljudi? Koga vse lahko kontaktirate, da lahko predavate kot vabljeni govornik.


TA PROGRAM JE VSE, KAR POTREBUJETE, DA IZDATE SVOJO KNJIGO!

Praktični napotki in kontakti ljudi

Dobili boste neprecenljive informacije in izkušnje iz prve roke. Praktične napotke, ki jih le redkokdo pove, ter direktne kontakte ljudi, ki vam bodo pomagali pri izdaji in promociji vaše knjige.

DARILO: Tudi Petra Škarja vam bo neposredno pomagala pri promociji vaše knjige. Povzetek vaše knjige bo na njeni spletni strani v najbolj brani rubriki, o čemer bo obveščeno približno 10.000 ljudi neposredno na mail.

ZBIRAMO PREDNAROČILA!

Prijavite se na program in prihranite120€!

Prijavite se pravočasno, kajti število prednaročil je omejeno!

Akcijska cena programa

<del>370€</del>  250,00

Cena vključuje:

  • Spletni program 'Kako napisati knjigo in z njo zaslužiti!''
  • Konkretne napotke za prodajo knjige
  • Kontakte ljudi, ki jih boste potrebovali pri izdaji in prodaji knjige
  • E-prirocnik WIN WIN marketing-
  • Mnogih lepih misli in zanimivosti

Akcijska cena posameznega poglavja

<del>110€</del> 80,00

Že imate nekaj kilometrine, glede vsebine ter izdaje knjige pa bi radi svoje znanje še bolj poglobili? Izbirate lahko med naslednjimi poglavji:

  • Vsebinski del knjige
  • Postopek izdaje knjige
  • Promocija in prodaja
  • Seminarji in govorništvo

Davek na dodano vrednost (DDV) se ne obračunava - podjetje Spletna Akademija d.o.o. ni davčni zavezanec!