Posnetek celodnevnega seminarja

Facebook in Email Marketing

Naučite se, kako lahko s kombinacijo Facebooka in Email marketinga zgradite kakršen koli posel, prodate praktično karkoli in si svojo investicijo v oglaševanje vsakokrat povrnete tudi 25-kratno!

Bi plačali Facebooku 100€ za oglas, če bi vedeli, da si boste svojo investicijo v oglaševanje vsakokrat nekajkratno povrnili?

Seveda bi! In točno tega se boste iz posnetkov tega celodnevnega seminarja naučili!

Gre za posnetke garantirano najboljšega in najbolj celovitega seminarja o Facebooku in Email marketingu!

Obvezen ogled posnetkov za vse, ki bi radi:

V svojem poslu občutno povečali prodajo

Email marketing je še vedno prodajni kanal št. 1, Facebook pa je idealno orodje, ki vam lahko ta kanal konstantno polni s potencialnimi kupci. Naučite se ju pravilno uporabljati v svojem poslu in rezultati so garantirani!

Imeli več prostega časa, delali manj, zaslužili več

Tako Facebook, kot tudi sistemi za Email marketing omogočajo v primeru pravilno zasnovanih marketinških kampanj 100% avtomatizacijo vseh marketinških aktivnosti. Za vas to pomeni manj dela, več prostega časa in tudi več zaslužka!

Ob pravilno zasnovanem sistemu, lahko en poslan E-mail pomeni več sto evrov zaslužka. Na seminarju smo predstavili in prikazali, kako mi to počnemo vedno znova in znova!

KOMBINACIJA, KI ZANESLJIVO VEDNO PRINESE REZULTATE!

Zakaj združiti Facebook oglaševanje in Email marketing?

Naučili se boste, kako s Facebookom poskrbeti za neomejen in konstanten pritok novih potencialnih strank, s sistemi za avtomatizacijo in Email marketing pa avtomatizirati vse svoje marketinške aktivnosti in prodajo!


Facebook omogoča izredno dobro ciljanje publike!

Na Facebooku je za oglaševalce izredno dobro poskrbljeno! Vrhunska orodja za targetiranje vaše ciljne publike vam omogočajo, da svoje oglase resnično prikazujete samo tistim, ki jih vaša ponudba utegne zanimati – to pa je pri marketingu bistvenega pomena in tega se boste iz posnetkov seminarja naučili!

Več E-naslovov v vaši bazi, več denarja na vašem računu

Iz posnetkov se boste naučili številnih strategij za polnjenje vašega seznama kontaktov! V Email marketing svetu velja nepisano pravilo, ki pravi ''En E-naslov na vašem seznamu = 1 € zaslužka na mesec'' Na seminarju smo prikazali, kako še celo do boljših rezultatov!

Takojšnji rezultati oglaševanja

Naučili se boste pravilnega razmišljanja in snovanja marketinških kampanj na Facebooku, ki bodo vsakokrat prinašale takojšnje rezultate!

Delate enkrat, zaslužite pa večkratno!

Ena izmed največjih prednosti internetnega marketinga je ta, da lahko večino svojih marketinških aktivnosti avtomatizirate! Vsem je na voljo programska oprema, ki lahko dela namesto vas, 24 ur na dan in vse dni v tednu – le znati jo morate uporabiti!

Vaše stranke so na Facebooku tudi po več ur dnevno!

Danes smo na Facebooku že skorajda vsi in, če pogledate statistične podatke, boste kmalu ugotovili, da ljudje v povprečju na Facebooku preživimo tudi po več ur dnevno! Idealna priložnost za vas, kot oglaševalca!

Izgradnja odnosa in zaupanja

Želite prodati? Zavedati se morate, da ljudje vedno raje kupimo od nekoga, ki ga poznamo, nam je všeč in mu zaupamo. Z Email marketingom lahko ta potreben odnos in zaupanje zgradite zelo enostavno.

Poceni oglaševanje!

Če veš, kaj delaš, je lahko oglaševanje na Facebooku cenovno zelo ugodno, prinese pa vam resnično kvalitetne kontakte potencialnih strank ali poslovnih partnerjev! Govorimo o tem, da lahko pridobite npr. E-naslov že za nekaj centov ali pa da npr. za ogled vašega promocijskega videa plačate manj kot 0'001€!

Analitika

Na spletu lahko analizirate in nadzorujete popolnoma vse! In če želite dobre rezultate, tudi morate. Dobra stvar pri vsem skupaj je, da vam tako Facebook, kot praktično vsa orodja za Email marketing, omogočajo zelo dober vpogled v dogajanje in posledično lahko svojo promocijo vedno prilagodite in izboljšate. Iz posnetkov se boste naučili, kaj, kje in kako spremljati, da bodo vaši prodajni rezultati iz meseca v mesec boljši!
VSEBINSKO ZELO BOGAT PROGRAM

Posnetki seminarja so razdeljeni v štiri sklope

Dobili boste natančne napotke in usmeritve, kako s Facebookom in Email marketingom korak za korakom od prve ideje do končne realizacije uspešne marketinške kampanje!

idejna-zasnova-FB-seminar11

Idejna zasnova kampanje

Najpomembnejši del, ki odloča o uspehu! V tem sklopu se boste naučili pravilnega razmišljanja in snovanja celostnih marketinških kampanj.
email-marketing12

Email marketing sistem

Pravilno zasnovan Email marketing sistem bo odločal o tem, ali boste res kaj prodali in ali bo tudi za vas veljalo, da resnično delate manj in zaslužite več!
facebook-oglasi3

Oglaševanje na Facebooku

V tem sklopu se boste naučili, kako na svoje spletne strani in sisteme konstantno pridobivati neomejene količine potencialnih strank, ki bodo resnično zainteresirane za vašo ponudbo!
prodaja-oglasevanje-na-facebooku4

PRODAJA

Kako potencialne stranke spremeniti v stranke, ki bodo pri vas kupovale vedno znova in znova - in vse to v največji možni meri avtomatizirano? O tem pa v zadnjem sklopu seminarja!

Večina se osredotoča na prodajo. NAPAKA!

Prodaja je samo garantirana posledica, če prve tri korake naredite pravilno! Zato boste po pregledu vseh posnetkov seminarja v zanesljivi prednosti pred 99% vaše konkurence, ki o celostni zasnovi marketinških kampanj še vedno ne zna razmišljati!

Vsa vsebina na seminarju je bila podana na začetnikom razumljiv način, vse teoretične razlage pa vedno podkrepljene tudi s praktičnimi prikazi!

NE VERJEMITE NAM, VPRAŠAJTE OSTALE, KI SO ŽE BILI PRI NAS!

Kaj pravijo udeleženci tega seminarja?

  • Mojca Zelenko

    Ne le, da je Tadej stalno na tekočem z uporabnimi novostmi, pač pa tudi vse preizkusi v praksi in šele potem te svoje izkušnje in znanje deli. Vse njegove delavnice so pripravljene tako, da se udeleženec seznanja z aktualnimi koncepti razmišljanja in obenem s praktičnimi orodji in postopki. Po seminarju lahko pridobljeno znanje pri priči preneseš v svojo prakso. In privlačnost Tadejevih seminarjev je poleg tega, kaj nam pove, tudi v tem, kako to pove. Učiš se lahko po zgledu. PRIPOROČAM vsem, ki bi radi bolj zares prodajali svoj izdelek ali storitev.

    Mojca Zelenko
    MojcaZelenko.si
  • Tatjana Brumat

    Tadej, hvala za tale seminar! Preprosto, uporabno in brez nepotrebnega balasta. Sem izvedela veliko več v enem dnevu kot v 6-mesečnem mentorskem programu (v katerega sem neprimerno več investirala)...

    Tatjana Brumat
    Lucrum d.o.o.
  • Seminar je bil zelo poučen ,saj nam je razkril, kar precej podrobnosti o delovanju marketinga in pomembnosti avtomatizacije na internetu. Z veseljem ga priporočam vsem, ki hočejo pridobiti nove kupce in pridobiti večjo prepoznavnost znamke na tržišču.

    Tanja Vipavec
NEPRECENLJIVE INFORMACIJE ZA IZREDNO UGODNO CENO!

Kolikšna je vaša investicija za dostop do posnetkov?

Investirajte v svoje znanje in neprecenljive informacije - svojo investicijo si boste povrnili že s prvo kampanjo!

 

Dostop do vseh posnetkov za samo

97

Enkratna investicija, gledate pa kadarkoli in kolikokrat želite!

 

Vas zanima, kako zasnovati marketinško kampanjo, ki ti lahko prinese 25x več, kot pa si investiral v oglaševanje?

Nam uspeva in na seminarju smo v detajle predstavili vsako malenkost, ki je potrebna, da dosegaš takšne rezultate! V posnetkih je torej predstavljena marketinška kampanja, ki jo boste lahko v celoti kopirali in uporabili pri svojih promocijah!

BREZ NAKLADANJA - SAMO NEPRECENLJIVE INFORMACIJE, KI GARANTIRAJO REZULTATE!

Česa se boste iz posnetkov seminarja naučili?


1. Idejna zasnova marketinških kampanj

Ključ do uspeha, torej do več prodaje z manj vloženega časa, dela, truda in denarja, je v dobri idejni zasnovi vaših marketinških kampanj. To je najpomembnejši sklop in razumevanje te vsebine loči uspešne promotorje od neuspešnih!
  • Privlačnostni marketing
    Najprej bomo postavili temelje – večina ne razume bistva marketinga in posledično tudi nima rezultatov pri svojih promocijah. V prvem sklopu posnetkov se boste zato najprej naučili osnov privlačnostnega marketinga, ki je v bistvu edini marketinški koncept, ki garantirano deluje! Če boste od posnetkov v tem programu odnesli samo to, da boste načela tega koncepta vpeljali v svoje marketinške aktivnosti, se vam več kot splača investirati v dostop do tega znanja in infomracij!
  • Lestvica vrednosti
    To lestvico morate razumeti, če želite istim strankam prodajati vedno znova in znova. Na seminarju se boste naučili, kako svoje produkte in storitve strukturirati po tej lestvici, kar bo osnova za razvoj vaših oglaševalskih strategij, Email marketing kampanj in avtomatizacije.
  • Prikazi različnih primerov uspešnih kampanj in razčlenitev idejnih zasnov
    Na seminarju smo prikazali številne uspešne kampanje, ki smo jih v zadnjem času izvedli za naše projekte in stranke. Vsako kampanjo smo pregledali in do potankosti razčlenili idejo za posamezno kampanjo.

Rezultat 1. sklopa

Po pregledu posnetkov prvega sklopa vam bo jasen skupni imenovalec vseh uspešnih promocijskih kampanj in pridobljeno znanje s teoretičnega dela, podkrepljeno s številnimi praktičnimi prikazi, boste znali sami prenašati v prakso tudi pri svojih kampanjah. Razumeli boste tisti ključni sestavni del celotne sestavljanke, ki ga večina ne razume!

2. Email marketing

Email marketing je še vedno ena izmed najmočnejših oblik marketinga, le vedeti morate, kaj in kako početi. Iz posnetkov seminarja se boste naučili:
  • Kako s pomočjo Facebooka pridobivati E-naslove vaše ciljne publike
    Več, kot imate E-naslovov na svojem seznamu, več boste vsak mesec zaslužili. To je dejstvo! Ampak, na svojem seznamu želite imeti naslove ljudi, ki so resnično vaša ciljna publika! To je pa tisto, česar večina na spletu ne zna pridobiti. Iz posnetkov se boste naučili, kako lahko s pomočjo Facebooka dobite resnično ciljane E-naslove za nekaj centov na kontakt!
  • Kako zasnovati Email kampanje, ki prodajajo
    Email kampanje morajo biti logična nadgradnja vaših Facebook kampanj in naučili se boste, kako to celoto narediti učinkovito, da bo interesenta spremenila v kupca!
  • Avtomatizacija vaših marketinških procesov
    Naučili se boste, kaj in kako je potrebno narediti, da je lahko s pridobitvijo E-naslova vaše delo končano! Programska oprema, ki je na spletu na voljo popolnoma vsem, vam namreč omogoča, da praktično v 100% avtomatizirate svoje marketinške procese!
  • Katero programsko opremo uporabiti?
    Na spletu imate ogromno ponudnikov sistemov za E-mail marketing. Na seminarju smo izpostavili najbolj razširjene in naredili primerjavo, da boste vedeli, kateri ponudnik je za vaš posel najbolj optimalen in kdaj.

Rezultat 2. sklopa

Razumeli boste, kaj je bistvo Email marketinga in jasno vam bo, kako razmišljati in kdaj ter kako narediti, da boste z vsemi svojimi marketinškimi aktivnostmi upoštevali različne možnosti avtomatizacije in zmožnosti programske opreme. Predvsem pa je ključnega pomena to, da vam bo jasno, kakšne kampanje in kdaj najbolj prodajajo. Tako boste znali pridobljeno znanje in informacije takoj prilagoditi in prenesti v prakso pri promocijah svojih produktov ali storitev.

3. Oglaševanje na Facebooku

Danes ni boljšega spletnega mesta za promocijo in gradnjo posla, kot je Facebook in iz posnetkov seminarja boste o tem omrežju izvedeli vse, kar morate vedeti, da boste lahko uspešno izkoriščali vse, kar vam ponuja!
  • Kako Facebook v resnici sploh deluje?
    Garantiramo vam - ko boste razumeli, kako Facebook v resnici deluje, boste na to omrežje gledali popolnoma drugače. Predvsem vam bo jasno, zakaj Facebook omogoča oziroma ponuja določene zadeve, kaj počne z vašimi podatki, čemu v resnici služijo ‘všečki’ in še kaj.
  • Najboljši elementi Facebooka in kako jih uporabljati za svoj posel
    Facebook ponuja številne izredno napredne funkcije za oglaševalce in iz posnetkov boste spoznali najboljše med njimi, ki jih boste lahko začeli koristiti takoj in bodo vaše marketinške aktivnosti garantirano dvignile na neprimerno višji nivo!
  • Različne oblike oglasov na Facebooku
    Facebook ponuja različne oblike oglasov – vsaka oblika služi drugačnemu namenu oziroma je namenjena spodbujanju drugače interakcije vaših potencialnih strank. Dobili boste natančna navodila in predloge oziroma priporočila, kdaj katero obliko oglasa sploh uporabiti, da boste iz svojih oglaševalskih kampanj iztisnili kar največ.
  • Kako sploh napisati dober oglas za Facebook?
    Verjetno najpomembnejša tema tega seminarja, kar se tiče Facebooka! Vaš oglas sproži celoten marketinški sistem in če zgrešite pri oglasu, nimate popolnoma nobenih možnosti za uspeh. Naučili se boste, kako sploh pisati dobre oglase in kako napisati dober in primeren oglas za Facebook!
  • Re-marketing
    Po zadnjih raziskavah naj bi bilo potrebno potencialno stranko na družbenih omrežjih na različne načine nagovoriti tudi 21x, preden se odloči za nakup. Se še vedno sprašujete, zakaj nimate rezultatov? Iz posnetkov seminarja se boste naučili, kako pravilno poskrbeti tudi za to! Re-marketing je trenutno največji trend v oglaševanju, a spet morate vedeti, kaj in kako početi. Dobili boste koncept oz. strategijo, ki jo uporabljamo mi in vedno prinaša rezultate. Tudi to boste lahko kopirali korak za korakom in delovalo bo tudi pri vas!

Rezultat 3. sklopa seminarja

Razumeli boste, kako Facebook v resnici deluje in vsled tega boste vedno znali pravilno zasnovati svoje marketinške kampanje. Ker boste poznali različne tipe oglasov, čemu služijo in imeli priporočila, kdaj katerega uporabiti, boste v prednosti pred ostalimi tudi v tem pogledu. Znali boste napisati dober Facebook oglas in poznali bistvo ter različne pristope k re-marketingu, kar bo lahko drastično povečalo oz. izboljšalo vaše prodajne rezultate!

4. Prodaja

Kot že rečeno; prodaja je samo garantirana posledica dobro opravljenih prvih treh korakov. Toda kljub temu, boste dobili ogromno dodatnih informacij, namigov in strategij, ki bodo vašo prodajo dvignile še bolj!
  • Male skrivnosti velikih mojstrov
    Oglaševanje na spletu je eno samo testiranje! In ko testiraš, s časoma spoznaš majhne trike, ki jih lahko uporabiš pri svojih oglaševalskih kampanjah. Velikokrat pa se zgodi, da se ti triki izkažejo za ne tako zanemarljive, namreč prinesejo lahko ogromne razlike v rezultatih. Iz posnetkov boste spoznali nekaj najbolj pomembnih detajlov, ki bodo tudi vam pomagali do neprimerno boljših rezultatov, kot pa če teh trikov ne bi poznali!
  • Prikazi uspešnih prodajnih akcij v živo
    Nič ne bo ostalo le pri besedah - vso teorijo smo na seminarju podkrepili s praktičnimi prikazi v živo.

Rezultat 4. sklopa

Številni prikazi praktičnih primerov vam bodo razširili obzorja glede oglaševanja in prodaje na spletu in med vsemi prikazi boste našli tudi tiste, ki jih boste lahko uporabili v svojem poslu. Male skrivnosti, ki jih uporabljajo tisti, ki vedo, kaj počnejo, bodo pa samo še prispevale h konstantnosti dobrih rezultatov.

PREDAVATELJ

Od koga se boste učili?

Tadej Bevc

Tadej Bevc je strokovnjak za spletni marketing in zasnovo celovitih marketinških sistemov za promocijo in prodajo produktov ali storitev na spletu oziroma s pomočjo spleta. Je avtor številnih spletnih izobraževalnih programov na temo posla in spletnega marketinga, iz katerih se uči vsak dan več ljudi, željnih znanja in rezultatov na tem področju. Prav tako je ustanovitelj Spletne Akademije, spletnega portala z izobraževanji in storitvami s področja internetnega marketinga, v okviru tega projekta pa organizira in vodi tudi številne zelo uspešne seminarje in delavnice.

Ko gre za spletni marketing, udeleženci njegovih programov in dogodkov pravijo, da mu na tem področju ni para, mnogi so ga celo poimenovali 'enciklopedija na dveh nogah' ali pa 'zakladnica idej' in podobno. Kot vsi pravijo, je njegova največja vrlina ta, da zna še tako kompleksne stvari razložiti na vsem razumljiv način, kar je vsekakor eden izmed razlogov, da ga na svojih dogodkih kot predavatelja želi vse več organizatorjev seminarjev in delavnic. Njegovi partnerji in stranke se strinjajo, da je enostavno najboljši v postavljanju celovitih marketinških sistemov, snovanju strategij in avtomatiziranih sistemov za promocijo in prodajo preko spleta.

Spletne marketinške sisteme in spletne strani je zasnoval že tudi mnogim znanim Slovencem, med drugim Saši Einsiedler, Snježani Ristić, Petri Škarja, Mayi Peron, Simone Godina... Pod njegovim vodstvom nastajajo danes številni portali in projekti, ki ciljajo na poslovanje na svetovnem merilu in boste za njih vsekakor še slišali.

NEPRECENLJIVE INFORMACIJE ZA SMEŠNO INVESTICIJO!

Zagotovite si dostop do posnetkov!

Investirajte v svoje znanje in neprecenljive informacije - svojo investicijo si boste povrnili že s prvo kampanjo!

 

Dostop do vseh posnetkov za samo

97

Enkratna investicija, gledate pa kadarkoli in kolikokrat želite!

 

DDV se ne obračunava - nismo zavezanci za DDV!