Spletni program
Webinarji
Naučite se, kako zasnovati in izvesti učinkovite webinarje oz. spletne konference, ki vam bodo prinesle več prepoznavnosti in občutno povečale prodajo!
Ta program vam bo garantirano pomagal prodati več!
Četudi ste začetnik in nimate pojma o računalnikih, tehnologiji, avtomatizaciji marketinga in videih, boste po tem programu sposobni sami izvajati profesionalne in učinkovite webinarje, ki bodo prinašali rezultate!
In ja... tudi, če ne marate kamere, imate tremo pred javnim nastopanjem in sovražite prodajanje - tudi vam bo uspelo!
P.S.: Ni potrebno biti mojster javnega nastopanja in ni vam treba stopiti pred kamero, da naredite dober in prodajno učinkovit webinar!
Ni važno, kakšne produkte ali storitve ponujate - s pomočjo webinarjev lahko prodajate skorajda karkoli!
Program je namenjen vsem, ki:
Začenjate s svojim poslom in bi radi zgradili prepoznavnost ter prodrli na trg in se pozicionirali, kot avtoriteta na svojem področju
Že imate svoj posel in bi radi zmanjšali stroške sestankov, predstavitev... in kljub temu povečali prodajo
To je edini spletni program, ki ga boste kadarkoli potrebovali na tematiko gradnje prepoznavnosti in prodaje s pomočjo webinarjev!
Če se ukvarjate s coachingom, kakršnim koli svetovanjem, internetnim ali mrežnim marketingom... - obvezno v program! Dodajte webinarje v svoje marketinške strategije, uporabite znanje in informacije iz tega programa in vaš posel bo eksplodiral!
Zakaj bi webinarje morali izvajati tudi vi?
Če želite uspešno prodajati, je zelo pomembno, da s svojimi potencialnimi strankami zgradite odnos in zaupanje! Webinarji so najcenejši, najhitrejši in v veliko primerih tudi najučinkovitejši način, da ta odnos in zaupanje tudi zgradite - pa če ste začetnik ali pa že uveljavljen podjetnik!
Idealni za gradnjo prepoznavnosti in avtoritete
Eden boljših načinov za pridobivanje kontaktov
Nič ali zelo nizka investicija v začetek
Zelo visok odstotek prodaje!
Webinarje lahko izvajate od kjerkoli
Brez obveznosti in stroškov za vas in udeležence
Spletni program je razdeljen v štiri module
V programu se boste učili iz natančnih in nazornih video-posnetkov, preko katerih vas bomo korak za korakom vodili od idejne zasnove do izvedbe webinarja in nadaljnje promocije po izvedenem predavanju!
Idejna zasnova webinarja
Promocija in prijave na webinar
Izvedba webinarja
Promocija po webinarju
Vsa vsebina v spletnem programu je podana na začetnikom razumljiv način, vse teoretične razlage pa so podkrepljene tudi s praktičnimi prikazi, kjer vas preko video-posnetkov vodimo od ideje do izvedbe!
Kolikšna je vaša investicija v ta program?
Enkratna investicija v neprecenljivo znanje in informacije, ki vam bo garantirano in redno prinašala stranke ter polnila vaš bančni račun, je danes samo:
Prijavite se zdaj!
''V tem programu je združenih več kot 5 let izkušenj z izvajanjem prodajnih webinarjev za naše lastne projekte in projekte naših strank ter poslovnih partnerjev s celega sveta, ki prodajajo produkte in storitve ali pa promovirajo različne poslovne priložnosti z raznoraznih področij!''
Tadej Bevc, avtor programa
Kaj vse boste v programu predelali?
1. Idejna zasnova webinarja
Kot pri vseh marketinških kampanjah, se tudi pri webinarjih ključ do uspeha skriva v dobri idejni zasnovi celotne webinar kampanje. V tem prvem modulu se boste naučili:- Pravilnega, celostnega razmišljanja o zasnovi webinar kampanj
Če želite rezultate, ne smete razmišljati samo o dejanskem webinarju. Celotna kampanja obsega tudi fazo pred (promocijo in pridobivanje prijav) in po webinarju (prodaja udeležencem, ki še niso kupili). V tem sklopu se boste naučili pravilne, celostne zasnove učinkovitih in prodajnih webinar kampanj! - Kako izbrati dobro temo in naslov za svoj webinar?
Če naslov ni privlačen, če tema ni zanimiva, ni prijav na webinar. V tem sklopu bomo poskrbeli, da bodo vaši webinarji vedno tematsko zanimivi, naslovi pa privlačni in bodo interesente spreminjali v udeležence webinarja, udeležence pa v kupce vaših produktov ali storitev. - Kaj potrebujete za izvedbo celotne webinar kampanje?
V tem sklopu bomo naredili pregled potrebne opreme (fizične in programske, spletne), ki jo potrebujete za izvedbo dobrega, profesionalnega webinarja, ki bo izveden na ustreznem nivoju. Naredili bomo primerjavo različnih ponudnikov webinar storitev in spoznali boste tako brezplačne, kot tudi plačljive načine za izvedbo vaših spletnih konferenc. - Primeri dobrih webinar kampanj
Prikazali vam bomo številne dobre webinar kampanje, ki smo jih izvedli zase ali za naše stranke oz. partnerje. Kampanje bomo razčlenili in razložili razmišljanje za posameznimi akcijami, ki smo jih izvedli. Ta sklop vam bo v izjemno pomoč pri načrtovanju vaših kampanj!
2. Promocija in prijave na webinar
Zelo pomemben modul, v katerem se boste naučili številnih pristopov in strategij, ki vam bodo pomagale pridobiti čim večje število udeležencev na vaše webinarje. V tem modulu boste med drugim predelali:- Kako zasnovati, izdelati in postaviti na splet dobro prijavno stran za webinar
Prijavna stran je zelo pomembna, saj bo odločala o tem, ali se bo interesent, ki ga boste na stran poslali, prijavil na vaš webinar ali ne. Tukaj lahko izgubljate ogromno - poskrbeli bomo, da ne boste! - Kako se posluževati 'mudi se' in 'strah pred izgubo' strategij
Naučili se boste izkoriščati največji 'motivator', zaradi katerega ljudje kupujemo - strah pred izgubo... - Kako oglaševati vaše webinarje na Facebooku
Naučili se boste, kako, kdaj in katere pristope koristiti za promocijo vaših webinarjev na Facebooku. Pregledali bomo, katere tipe oglasov uporabiti, kdaj katerega, po kakšnem zaporedju in tudi naučili se boste oglase dejansko ustvarjati! - Kako pridobiti druge partnerje, da promovirajo vaše webinarje?
Nič ni močnejšega od priporočila oziroma pomoči pri promociji s strani nekoga, ki je že uveljavljen, ki že ima svojo bazo kontaktov... V tem sklopu se boste naučili, kako pridobiti in vzpodbuditi druge, da vam pomagajo pri promociji vaših konferenc. - Kaj in kako početi, da bodo prijavljeni na webinar komaj čakali, da se začne?
V večini primerov se bodo ljudje prijavili na vaš webinar in bodo do dejanskega dogodka morali čakati še nekaj dni. Ta čas je izredno pomemben in v tem sklopu se boste naučili strategij, ki se jih boste lahko posluževali, da bodo prijavljeni na vaše konference vedno komaj čakali, da pride dan in ura dogodka! - Kako poskrbeti, da se čim več prijavljenih webinarja dejansko tudi udeleži?
Na večini povprečnih webinarjev se konference udeleži le nekje 30% vseh prijavljenih na webinar. V tem sklopu se boste naučili, kako poskrbeti, da bo na vaših webinarjih ta odstotek neprimerno višji!
3. Izvedba webinarja
Najpomembnejši del - izvedba spletne konference v živo. V tem sklopu se boste naučili:- Kako zasnovati in strukturirati dober, zanimiv in prodajno učinkovit webinar?
V tem sklopu se boste naučili enostavne formule, po kateri boste lahko vedno zasnovali in strukturirali vse svoje webinarje, da bodo zanimivi za udeležence in vam prinesli želene rezultate (prodajo). - Kako se pravilno pripraviti na dejansko oddajanje v živo?
Naučili se boste, za kaj vse je potrebno poskrbeti pred dejanskim oddajanjem v živo, da bo vse skupaj teklo gladko, brez zapletov. Predelali bomo, kako se pripraviti, kaj vse potrebujete ob sebi, kako stestirati, če vse pravilno deluje... - Kako že takoj na začetku oddajanja zagotoviti, da bodo udeleženci ostali z vami vse do konca webinarja?
Naučili se boste malih, enostavnih trikov in strategij, ki bodo prispevale k temu, da bodo vaši udeleženci osredotočeno spremljali vsebino, ki jo boste podajali, ostali z vami do konca webinarja in na koncu tudi kupili vašo ponudbo! - Kako se predstaviti, da bodo ljudje na vas gledali kot na avtoriteto, strokovnjaka na svojem področju?
Vaša predstavitev na webinarju in način, kako boste povedali svojo zgodbo je ključnega pomena in odloča o tem, ali bodo ljudje od vas kupili ali ne. - Kako na webinarju pritiskati na 'psihološke sprožilce', ki bodo pri udeležencih vzbudili željo po nakupu?
Prodaja se vedno zgodi v podzavesti vaših potencialnih strank. Če veste, kako njihovi podzavesti povedati, da potrebuje vaš produkt ali storitev, boste vedno imeli zelo dobre prodajne rezultate! V tem sklopu se boste tega naučili... - Kako se na webinarju v živo posluževati 'odgovorov na pogosta vprašanja', da boste zaključili tudi do 75% več prodaj?
Pomembno je, da že na vašem spletnem dogodku v živo odgovorite na najpogostejša vprašanja in izgovore, ki bi jih utegnili udeleženci imeti in bi jih odvrnili od nakupa. V tem sklopu se boste naučili, kako ta vprašanja vključiti v webinar, kdaj in koliko časa naj traja ta del webinarja, kako odgovoriti... - Delati Facebook videe v živo (FB Live) ali koristiti webinar sisteme?
V tem sklopu boste dobili odgovore na vprašanja in usmeritve, kdaj se posluževati Facebook videov v živo in kako jih izvajati, ter kdaj raje koristiti prave webinar sisteme.
4. Promocija po webinarju
Večina po opravljenem webinarju zaključi s promocijo, a prava prodaja se takrat šele začne! V tem sklopu se boste naučili:- Kako svoje webinarje posneti, kdaj sploh posnetke omogočiti in kdaj jih poslati udeležencem?
Posnetki webinarjev lahko zelo prispevajo k večji prodaji vaših produktov ali storitev, a ne vedno oz. v vseh primerih! V tem sklopu se boste naučili, kako webinarje sploh posneti, kaj s posnetki početi, kam jih naložiti, shraniti, kdaj in kako jih poslati udeležencem vaših webinarjev... - Kako premagati izgovore, ugovore in pomisleke potencialnih kupcev in kako do dodatnih prodaj?
Vsekakor bo določen odstotek ljudi kupil vaš produkt ali storitev že na webinarju, dejstvo pa je, da večina ne bo in tisto večino morate znati po webinarju pravilno nagovoriti, premagati prednakupne ugovore in v najkrajšem možnem času priti do čim več dodatnih prodaj. V tem sklopu se boste naučiti strategij in pristopov, kako to narediti. - Spremljanje analitike
Kako boste vedeli, ali so vaši webinarji dobri, zanimivi in ali imate dobre prodajne rezultate? Dobra stran interneta je ta, da imate na voljo vso možno statistiko in vse lahko analizirate. V tem sklopu se boste naučili, kje, kako in katero statistiko spremljati, kako vedeti, koliko zaslužka vam je v povprečju v resnici prinesel en udeleženec vašega webinarja... Vse te informacije vam bodo pomagale delati vse boljše in boljše spletne konference in s časom se bo to občutno poznalo na vašem bančnem računu.
BONUSI za vse udeležence programa
BONUS 1
Dodaten modul: Avtomatizirani webinarji
Vsi udeleženci programa boste poleg osnovnih štirih modulov prejeli dostop še do dodatnega, bonus modula programa, v katerem se boste naučili, kako lahko tudi vi izvajate 100% avtomatizirane webinarje, ki se bodo lahko predvajali vsak dan, večkrat na dan in 99% ljudi niti ne bo vedelo, da gre za vnaprej nastavljene in avtomatizirane webinarje.
Kaj to pomeni za vas? Enkratno delo, večkratni zaslužki - vedno znova in znova!
Vrednost bonusa 1 je 197€!
BONUS 2
Pomagali vam bomo spromovirati vaš prvi webinar!
Vaš prvi webinar, ki ga boste naredili po tem spletnem programu, vam bomo pomagali spromovirati preko različnih kanalov - webinar bo objavljen v posebni sekciji na naši spletni strani, objavili vas bomo na našem video-portalu AkademijaTV, vaše spletne konference pa bomo objavili tudi na naših Facebook straneh in profilih ter obvestila poslali vsem kontaktom v naših Email bazah.
Z drugimi besedami - pomagali vam bomo napolniti vašo prvo spletno konferenco!
Vrednost bonusa 2 je 250€!
BONUS 3
Spletni program s Sašo Einsiedler: Javni nastop pred kamero
Vsi, ki se boste pridružili programu, boste brezplačno prejeli tudi dostop do spletnega programa Javni nastop pred kamero, v katerem vas bo Saša Einsiedler naučila vseh vaj, trikov in zvijač, ki jih uporabljajo mojstri javnega nastopanja za premagovanje treme in izvedbo učinkovitega javnega nastopa pred kamero.
S pomočjo tega programa boste na svojih webinarjih nastopali odločno, suvereno, brez treme, predvsem pa prepričljivo, kar bo brez dvoma prispevalo k boljšim prodajnim rezultatom!
Vrednost bonusa 3 je 130€!
BONUS 4
Skrita Facebook skupina in druge vsebine
Vsi udeleženci programa boste dodani tudi v skrito Facebook skupino, kjer boste imeli priložnost debatirati, spraševati za mnenja, prebirali boste lahko izkušnje, rezultate drugih... Skratka, dobili boste tisto najbolj potrebno - pomoč in podporo vseh, ki bodo ali pa so že šli čez program in ustvarili svoje prve webinarje.
Na voljo vam bo tudi ogromno druge vsebine v obliki dodatnih video-posnetkov z odgovori na vprašanja, prikazi, kaj deluje in kaj ne... Gre za bonus, ki ima resnično neprecenljivo vrednost!
Vrednost bonusa 4 je 490€!
Skupna vrednost vseh bonusov je 1.067€, vi pa jih lahko dobite skupaj s celotnim spletnim programom za samo 147€!
Še vedno odlašate s prijavo?
Da se razumemo... Celoten spletni program WEBINARJI in vse bonuse v vrednosti 1.067€ imate možnost dobiti za samo 147€ enkratne investicije! Boste izkoristili in se pridružili več deset udeležencem programa, ki že delajo svoje webinarje?
Ne odlašajte in se prijavite ZDAJ!
Enkratna investicija, ki se vam bo vračala znova in znova!
DDV ni všet v ceno in se ne obračunava - nismo zavezanci za DDV!